Swallowed Star - odcinek 14

 



Pora na polowanie na zespół Tygrysiego Kła. Luo Feng szykuje atak z zaskoczenia. Rozpocznie się walka między nim a Zhang Zehu'em. Kto wygra?

Można rzec, że już tradycyjnie odcinek koło północy. Dziękuję bardzo za życzenia powrotu do zdrowia. Mam nadzieję, że nigdy więcej nie braknie mi sił, żeby przetłumaczyć dla was odcinek. 

Gdyby ktoś chciał mi w inny sposób podziękować: https://tipeo.pl/kath

Życzę miłego oglądania!

Link do odcinka: https://www.cda.pl/video/691296432

Komentarze

  1. Dzięki za tłumaczenia oraz za to że informujesz nas jak masz jakiś problem pod tym względem jesteś lepsza od OtakuPL który jak tłumaczy jakąś serie to jakoś idzie ale jak znika to żadnej po nim informacji dlaczego i na jak długo a ja go o to prosiłem jak w wcześniej tłumaczył serie a potem bez uprzedzenia znikał na pół roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za tłumaczenie.
    Jakoś dziwnie mi się oglądało początek odcinka. Coś w tych walkach było nie tak zrobione.
    Wpadły mi w oko dwa małe baboki w 7:55 i 11:21.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj w dniu Kobiet i dzięki za tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Grandmaster of Alchemy - odcinki 11-14

Krótka przerwa + update