Swallowed Star - odcinek 26 FINAŁ

 


Gdy fala Bestii atakuje Jiangnan, Luo Feng rusza do akcji porywając samolot rodziny Bolinas. Sprawa jednak nie wygląda za ciekawie, ponieważ przywódca jest Bestią na poziomie Cesarza, a do tego bardzo rzadkim typem posiadającym moc duchową...

Dziękuję wszystkim za te wspaniałe pół roku! Cieszyłam się z każdego komentarza, z każdego słowa wsparcia. Historia Luo Fenga jeszcze nie dobiegła końca, ponieważ zapowiedziano 2 sezon. Data premiery jest nieznana. Możecie jednak być pewni, że będę go tłumaczyła. Teraz zbliża się sesja, dlatego robię sobie przerwę. Natomiast za miesiąc ruszę z 20-minutową serią, którą zaproponowaliście - Chang Jian Feng Yun (Long Sword Storm).

Miłego oglądania!

Zapraszam na mojego discorda: https://discord.gg/Xy6bNJ6S3V

Gdyby ktoś chciał kupić mi kawę: https://tipeo.pl/kath


Link do odcinka: https://www.cda.pl/video/75863563b

Komentarze

  1. Dziękuję za tłumaczenie :D i tak sobota się rozpoczęła wspaniale mogąc obejrzeć swoją ulubione chińskie anime, kurcze w takim momencie zakończyli wiedzą jak ludzi zdenerwować,... q dodatku pozostaje teraz pytanie kiedy się ukaże 2 sezon ? Bo naprawdę ma ogromny potencjał ta seria,... bez tłumaczenia bym nie zainteresował się tym : ) wszystko zasługa KatherineMay

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku Ghidora! Normalnie klimat Godzilli.
    Bardzo dziękuję za tłumaczenie tej serii. Napisy były na bardzo wysokim poziomie, oglądanie każdego odcinka to była czysta przyjemność.

    P.S Gdzieś w tym odcinku mignęło mi słowo 'dyrektorka'. Brzmi to strasznie. Dyrektor to jest kategoria obejmująca kobiety i mężczyzn. Nie ma sensu tego na siłę odmieniać.

    P.S2 Przypadkiem, gdzieś w czeluściach internetu nie ma czasem tłumaczonej novelki na pl? Oj, czytałbym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za tłumaczenie tak się wciągnąłem ,że na pewno obejrzę jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobało i jeszcze raz przeglądam sezon

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu Ci zblokowali konto cda, bądź je usuneli? Ehh ,a chyba jest sezon4 Swallowed Star . :( :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój błąd, wszystko jest OK, wystarczyło ponownie załadować stronę (coś źle wczytało). XD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Grandmaster of Alchemy - odcinki 11-14

Krótka przerwa + update