Swallowed Star sezon 2 odcinek 53

 


Luo Feng walczy z Cesarzami i inspiruje tym innych. Nie ma czasu na odpoczynek, gdyż pojawia się nowe zagrożenie...

Odpoczęłam. Mam wrażenie, że przez moje wakacje to spacer po przebiegnięciu maratonu. Komfortowo było stanąć po drugiej stronie jako widz i oddać się odhaczaniu tytułów długiej listy planowanych do obejrzenia seriali (która zamiast się skracać tylko się wydłuża). Znalazłam trochę więcej czasu dla znajomych jak i dla siebie. Na początku było też trochę dziwnie. Z tyłu głowy miałam takie myśli jak: "dzisiaj jest czwartek, czas zabrać się za tłumaczenie kucharza" po czym przypominałam sobie, że w końcu mam wolne. Teraz po odpoczynku wracam do tłumaczenia ze zdwojoną siłą. Dziękuję za komentarze wsparcia pod poprzednim postem!


Następny odcinek SS jutro.


Miłego oglądania!

Link do odcinka: https://www.cda.pl/video/13732139fa

Komentarze

  1. Dziękuję bardzo za odcinek. Super że wróciłaś i odpoczęłaś
    Super odcinek

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo super że wróciłaś :):):):) dzięki za odcinek Ni hen Ku Katarzynko :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odc ,myślałem ze jajo zniosę czekając

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za twoją ciężką pracę

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki wielkie za odcinek i cieszę się, że odpoczęłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. odpoczynek jest bardzo ważny i dobrze że zrobiłaś sobie wolne, każdy go potrzebuje żeby zregenerować siły i dać odpocząć umysłowi (dziękuje że dalej tłumaczysz chińskie anime,) jesteś jedyną osobą która tłumaczy tak dobrze i jedyną osobą jaką znam która tłumaczy chińskie anime
    🥰🥰😊😊👍🫶

    OdpowiedzUsuń
  7. o i szczerze cię podziwiam za takie tłumaczenie i systematyczność ja nie byłbym w stanie czegoś takiego zrobić😊😊

    OdpowiedzUsuń
  8. O której dzisiaj odcinek ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Grandmaster of Alchemy - odcinki 11-14

Krótka przerwa + update