The Magic Chef of Ice and Fire odcinek 52 FINAŁ

 


Nian Bing dowiaduje się o historii klanu smoków. Żegna się z Mao Mao i wyrusza w podróż (nareszcie!)


Mała zmiana: Wietrzny Król Smoków na Król Smoków Wiatru (fun fact: w pierwszym odcinku Nian Bing walczył z Królem Smoków Ziemi, który przybrał ludzką postać)

Zaraz po odcinku jest zwiastun 2 sezonu, jeśli nie jesteście przekonani co do kontynuacji tej donghuy to zachęcam do obejrzenia. Mam wrażenie, że zapowiada się lepiej niż 1 sezon.


A za tydzień ruszam z 2 sezonem! Więcej nowych postaci, miejsc, smoków, Feng Nu, walk (w tym tych kulinarnych) oraz chociażby wątek Akademii.


Miłego oglądania!

Link do odcinka: https://www.cda.pl/video/1344043574

Komentarze

  1. Ostatnie odcinki lekko mi się dłużyły, wprawdzie to nie poziom One Piece, ale nadal ciut za długo w jednej scenerii, ale może to tylko mi się tak wydaje? Oczywiście liczyłem, że pojawi się w pałacu, ale to widocznie w drugim sezonie. Dzięki za tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie słabe to, lecz dziękuję za tłumaczenie chociaż nie jest jakieś powalające .

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odcinek. Ciekawie się zapowiada 2 sezon będę oglądać i już czekam na odcinek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Grandmaster of Alchemy - odcinki 11-14

Krótka przerwa + update