Informacja



Nie czekajcie dziś na alchemika. Pojawi się on jutro wieczorem. 

Komentarze

  1. na AO pojawilo sie twoje tlumaczenie tego Si Ge Yongzhe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mogaro sie spuzni kilka dni bez slowa to dobrze i go bronisz xd wieczor, noc jeszcze trwa wiec spokojnie kath dowiezie xd jesli ogladasz jp anime to jest juz 12 odc nierautomata 3 odc 5s bangu stray dogs :)) to juz pewnie wiesz mordo :) raiko wrzucila tytaniczna wstawke xd

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Kto go niby broni ja?. Ja go nie bronie .. Napisałem tak bo czekałem na tego alchemika by zacząć wreszcie to obejrzeć mam parę odc do tyłu. Mini maraton.

    Eralkisz.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Grandmaster of Alchemy - odcinki 11-14

Krótka przerwa + update