The Magic Chef of Ice and Fire sezon 2 odcinek 11

 


By dostać się do Akademii Nian Bing musi najpierw przejść test. Spotka także pewną osobę z przeszłości mistrza.


Widzę po komentarzach, że tęsknicie. Myślałam, że niedawno wrzuciłam poprzedni odcinek The Magic Chef, a tu minęły już prawie 3 tygodnie, haha. 

Ostatni, bardzo ważny egzamin mam w środę (jutro), także od czwartku mogę już wrócić do regularnego wydawania odcinków.


Miłego oglądania!

Link do odcinka: https://www.cda.pl/video/15047904fc

Komentarze

  1. Dzięki. Trzymam kciuki za jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na egzaminie. Nie dziękuj:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wiem jak czują się narkomani na odwyku

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za odcinek

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za odcinek. Super że wracasz nie mogę się doczekać. 😭😭Tak bardzo długo Cię nie było.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie! a kiedy będzie alchemik? bo nie ukrywam miałem nadzieję na niego w międzyczasie a tu 2 odcinki kucharza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kucharzem szybko mi idzie, a z alchemikiem jest najwięcej roboty. Wracam do harmonogramu. W tym tygodniu będzie jeszcze kucharz i mechanik, a alchemik dopiero w środę.

      Usuń
    2. ok. dzięki za info

      Usuń
  10. alchemik to sklejanka wiec nic dziwnego i dzieki za info

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Grandmaster of Alchemy - odcinki 11-14

Krótka przerwa + update